середа, 4 травня 2016 р.

ЯК Я РІК ПРОЖИЛА БЕЗ СОЛОДКОГО!

Зранку 4 роки тому я прокинулась від того, що мене страшенно свербіла рука. На тильній стороні долоні з’явилась маленька висипка. Спочатку я не звертала на це уваги, потім побачила, що тіло вкрилось рожевими плямами.
Після огляду лікаря, стало зрозуміло, що це алергія і в кінцевому результаті я 5 днів пролежала під капельницею.
Очевидно, що найближчий час я мала провести без алергенів, тобто без солодкого.

Спочатку я мусила відмовитись від улюблених цукерків і шоколаду. Я завжди любила солодке, тому це було дуже важко.
Також певний час мені не можна було червоних овочів і фруктів. Мусила не їсти і червоних яблук, помідори, буряка. Це означало, що навіть борщ їсти не могла. І найгірше з цієї всієї ситуації я тепер не можу їсти цитрусові та мед. Чай з лимоном тепер став лише картинкою з реклами.

І якщо спочатку я уявити не могла своє життя без солодкого, то згодом я про це й не замислювалась. А ще, ледь не забула, цукор - теж алерген - я перестала вживати.
Це не стосується солодкого, але мусила перестати їсти жирну та смажену їжу.

Щодо переваг таких обмежень : я ніколи особливо не слідкувала за своєю вагою, тому точно сказати схудла чи набрала вагу за цей період я не можу.
Обмежене вживання солодкого, безумовно, позначається на стані зубів, стає менше зубного нальоту.
Звичайно, нестачу вітаміну C в цитрусових, я заміняла іншими фруктами. Чай стає набувати зовсім нового смаку без цукру. Людина починає вигадувати й згадувати нові страви з продуктів, які їй можна їсти. Підсумовуючи плюси - цей рік у своєму житті я провела з користю.

Щодо негативної сторони : як я казала, багато вітамінів не надходить до організму. Дуже важко було зрозуміти, що у холодильнику є багато смачної їжі, а ти її їсти не будеш. Та й на людях приходиться перебирати їжею, бо і те не можна й на інше алергія.
Підсумовуючи мінуси : важко психологічно.

Десь через півроку вирішила спробувати трохи білого шоколаду, але одразу з’явились висипання на шкірі.
Не знаю скільки б я так ще протрималась, але мені вистачило практично року таких обмежень.

Якось потрохи стала вживати їжу, яку  мені раніше не можна було. Спочатку чай з ложечкою цукру здавався пересолодженим і цукерки теж були дуже незвичними. 
Таким чином, я десь за місяць почала цілком повноцінно харчуватись. Єдине, чого повинна дотримуватись завжди - не вживати цитрусових і меду взагалі. Однак, якщо колись не могла без них жити, то тепер спокійно обходжусь.

Насправді, цей досвід був дуже цінним в моєму житті. Я навіть не проти його повторити. Напевне, найбільший висновок який я зробила після цього - людина може багато від чого відмовитись і жити повноцінно. І нехай не кажуть, що сигарети чи алкоголь настільки узалежнюють людину, що вона не може себе стримувати. Адже солодке для мене теж було наркотиком. Головне - по-справжньому поставити собі ціль і потрохи до неї. 

Немає коментарів:

Дописати коментар